На двох болтах
Не перевищувати навантаження: 1500 кг.
Вертикальне навантаження: до 75 кг
Бампер не підрізається
Шведський Brink (Thule)
Для авто: універсал
Тип гака: на двох болтах
Не перевищувати навантаження: 3500 кг.
Вертикальне навантаження: до 140 кг
Робиться виріз з бампері для установки
Виробник: Brink (Thule)
Примітка: крім AMG
Торцевий на болтах
Горизонтальне навантаження: 3500 кг
Вертикально на гак: до 140 кг
Без вирізу в бампері
Виробник: Швеція
Для авто: без підніжки
Швидкоз'ємний горизонтальний
Не перевищувати навантаження: 1500 кг.
Вертикальне навантаження: до 75 кг
Виробник: Швеція
Кузов: універсал
Крюк торцевий
Горизонтальне навантаження: 2000 кг.
Вертикально на гак: до 80 кг
Без вирізу в бампері
Виробник: Шведський Brink (Thule)
На двох болтах
Максимальне навантаження: 3500 кг
Вертикально на гак: до 140 кг
Необхідна підрізування бампера
Виробник: Швеція
Гак на двох болтах
Для причепа до: 2250 кг
Вертикальне навантаження: до 90 кг
Без вирізу в бампері
Виробник: Швеція
На двох болтах
Максимальне навантаження: 1500 кг
Вертикально на гак: до 80 кг
Виріз бампера в невидимій частині
Шведський Brink (Thule)
Автомат горизонтального типу
Не перевищувати навантаження: 1500 кг.
Вертикальне навантаження: до 80 кг
Непомітна підрізування бампера
Виробник: Brink (Thule)
Тип гака: автомат
Горизонтальне навантаження: 2100 кг.
Вертикально на гак: до 85 кг
Невидимий виріз в бампері
Виробник: Німеччина
Для авто з регулюванням рівня висоти підвіски
Заглушка для американського фаркопа.
Матеріал: гума
Розмір: 50х50 мм
Автомат вертикального типу
Не перевищувати навантаження: 2400 кг.
Вертикальне навантаження: до 100 кг
Підрізування внизу бампера
Виробник: Brink (Thule)