Обмін та повернення

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товари належної якості та протягом гарантійного терміну товари неналежної якості , за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

На повернення приймається товар без слідів встановлення, у непошкодженій заводській упаковці.

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

  • товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;

Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів.

Умови обміну/повернення товару неналежного якості

Повернення чи обмін товару здійснюється за рахунок магазину.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • відшкодування коштів за товар у повній вартості або обмін на новий.
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (до 14 днів);
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюється у наступних випадках:

  • природний знос або вичерпання ресурсу (куля фаркопу під час експлуатації)
  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом)
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, механічні пошкодження)
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів (причепи з несправною проводкою, несправними ліхтарями, не правильно підключена вилка причепа, що могло призвести до короткого замикання на авто)
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації (перевищення допустимого навантаження на фаркоп, багажника на дах, перевищення швидкості при їзді з причепом чи боксом на даху).

Порядок повернення товару:

  • оформити заявку на повернення або заміну товару можна, звернувшись за номерами на сторінці КОНТАКТИ.
  • відправити товар на склад компанії-перевізника "Нова Пошта” Зверніть увагу: не вказуйте в товарно транспортній накладній послугу "зворотня доставко грошових коштів".

У разі обміну товару:

  • ми відправимо вам заміну після повернення вашого замовлення на склад (1-2 дні з моменту отримання, при наявності товару на складі).

Умови повернення грошових коштів:

  • Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві реквізити протягом 1-3 робочих днів після отримання товару
  • ПІБ отримувача коштів повинні співпадати з ПІБ Покупця товару.