Покупець при придбанні автомобіля рідко звертає увагу на те, чи є на ньому захист картера. Чомусь багато виробників іномарок виробляють свої авто без додаткового «фартуха», що захищає днище та картер машини від різноманітних неприємностей, що підстерігають водія на пострадянських «напрямках». Адже влітку це – бруд, пил, каміння, що вилітають з-під коліс. Взимку – брили льоду, небезпека руху по колійних трасах, що завжди утворюються в місті в другій половині зимового сезону, наїзд на бордюр або трамвайну колію. Розберемося в конструкційних особливостях картера Двигун виконаний з двох частин - верхньої та нижньої. Верхня, завдяки своєму розташуванню, взагалі не потребує захисту. Інша справа - нижня частина картера, в народі звана піддоном. Вона виготовляється зі штампованої відносно тонкої листової сталі, що виконує функцію масляного резервуара, де передбачена пробка для скидання відпрацьованого масла. Що ж станеться, якщо піддон виявиться пробитим? При такому обороті машина припиняє рух, масло з пробитого картера витікає, і подальша поїздка можлива лише у кузові евакуатора. Якщо масло підтікає незначно, індикатор може і не спрацювати, автомобіль продовжує деякий час рухатися, але цей випадок загрожує перегрівом і подальшим заклинюємо двигуна, що вимагає його капітального ремонту.
Якщо бути найбільш точним, захист встановлюється на весь моторний відсік. У цьому випадку можна бути впевненим, що всі життєво важливі вузли автомобіля будуть у безпеці. Основна вимога до захисних конструкцій – їхня жорсткість. Зараз на ринку автомобільних аксесуарів пропонуються три види захисних матеріалів:
Популярні виробники захисту двигуна Lifan, такі , як "Кольчуга", "Полігон" пропонують своїм клієнтам варіанти піддонів, адаптовані для наших доріг. Їхні вироби виготовляються зі сталі товщиною від 2 мм, що є найбільш прийнятною в умовах експлуатації авто на наших дорогах. Для зливу олії передбачені отвори, захищені функціональними пробками. Конструкції піддонів оснащені додатковими ребрами жорсткості та вентиляційними відсіками для кращої вентиляції простору навколо двигуна.