Ваш автомобіль:

Лідери продажів

Що таке рестайлінг і для чого він потрібний?

Рестайлінг в англомовних країнах найчастіше називають «facelift», що в буквальному значенні означає «підтяжка обличчя». Тут мають на увазі зовнішнє оновлення автомобіля. Яким воно може бути і для чого його потрібно робити?

Рестайлінг фото    Автомобілістам звично стежити за життям автомобіля за допомогою історії розвитку моделей певної марки. Але зараз автомобільні виробники спочатку відправляють машину на своєрідну «підтяжку обличчя». Але це зовсім не є оновленням покоління, адже це вже передбачає застосування нової платформи та серйозні зміни у зовнішньому вигляді. А рестайлінг включає лише незначне коригування образу автомобіля.

 

Якщо ви постійно ходите в одній і тій же моделі поло від Lacoste, то хоча б зміните колір. Щось подібне відбувається і в світі автомобілів, адже їх теж часто зустрічають по одязі, а тому одяг треба інколи змінювати.

Але навіть дуже легкий рестайлінг на перевірку виявляється не дуже простим. Наприклад, Fiesta 2013 спочатку асоціювали з Aston Martin більше, ніж з Ford. Відрізнити ж VW Polo після рестайлінгових змін на початку 2014 р.  від його моделі до внесення змін – завдання зовсім не просте.

рестайлінг porsche фото    Найчастіше зовнішність моделі змінюють через її старіння. У ситуації, коли авто вже набридло настільки, що у простого обивателя складається враження, ніби машину почали виробляти ще до Першої Світової. За прикладом далеко не треба ходити – згадайте хоча б Lanos. Однак робити абсолютно нове авто (нове покоління) найчастіше занадто дорого, тому багато виробників давним-давно знайшли вихід. Новий бампер, хромована окантовка на радіаторній решітці, дещо змінені секції протитуманних фар, оновлена форма головної оптики – і покупець знову звертає увагу на цю модель.

 

Але рестайлінг буває різним, і вони далеко не завжди прив'язуються лише до життєвого циклу моделі. Найчастіше причинами оновлення стають незадовільні продажі та погана реакція публіки, які вимагають терміново освіжити зовнішній вигляд. Також часто компаніям необхідно привести зовнішність авто до загального зміненого корпоративного стилю марки.

Наприклад, покоління Renault Megane, представлене в 2008 році, а потім оновлене в 2012 році, в кінці минулого року знову зазнало рестайлінгу, після якого автомобіль став схожим на останнє покоління Clio, компактвен Scenic. і кросовер Captur.

рестайлінг Range Rover фото    Ще один приклад, у якому виробник терміново оновив автомобіль, це седан Honda Civic. Він був з холодком сприйнятий американцями, що через рік компанії довелося його модернізувати. Седан був розкритикований за похмуру зовнішність, не надто дорогі матеріали, а також за застарілу технічну начинку. Тому довелося зробити зовнішній вигляд більш виразним, покращити інтер'єр, переналаштувати підвіску, кермо та значно підвищити шумоізоляцію.

 

 

Але іноді створюється враження, що авторозробники навмисно роблять помилки, щоб трохи пізніше внести деякі зміни та представити «абсолютно новий» варіант цієї моделі.

До того ж не завжди у фейсліфітингу передбачаються лише новий бампер, новий дизайн дисків коліс та розширена гамма кольорів кузова. Часто разом з рестайлінгом автомобіль набуває і нового двигуна, і нової коробки передач і новітнього обладнання. Перед виходом оновленої версії авто вносяться поправки і в інтер'єр, виправляються стилістичні та ергономічні недоліки.

Рестайлінг, як не крути, звичайно, покликаний допомогти автовиробнику за допомогою невеликих зусиль підвищити свій дохід, продовжуючи життя автомобіля на ринку. Але також модернізація автомобіля важлива і для його покупців, тому що дає можливість придбати більш досконалий варіант у дусі часу.